دسته‌ها
اخبار

مطالعه موردی غذاهای ارگانیک و کافه • سئو شرپا


وقتی Organic Foods & Café با ما شریک شد، به کمک نیاز داشتند تا فروش آنلاین خود را افزایش دهند و نرخ تبدیل را بهبود بخشند. کمپین‌های PPC آن‌طور که انتظار می‌رفت عمل نمی‌،د، و آن‌ها در تلاش بودند تا بازدهی ثابتی در هزینه تبلیغات (ROAS) ایجاد کنند. با کاهش بودجه تابست،، ریسک ها بالا بود. هدف آنها دوبرابر ، ،یدهای پرداخت شده و رسیدن به درآمد 750000 درهم در عرض هشت ماه بود، اما آنها تا رسیدن به این اه، فاصله زیادی داشتند.

ما یک استراتژی متمرکز و چند لایه PPC را اجرا کردیم که برای غلبه بر این چالش ها طراحی شده است. علیرغم محدودیت‌های بودجه، کمپین‌های ما فراتر از انتظارات بود و باعث افزایش ۲۱۲ درصدی در تبدیل ،ید و افزایش درآمد ۱۹۶ درصدی شد. نرخ تبدیل از 0.85٪ به 5.72٪ افزایش یافت و ROAS تا 465٪ افزایش یافت و به Organic Foods & Café کمک کرد تا تنها در هشت ماه 1,508,032 درهم تولید کند.

چگونه آن را انجام دادیم

  • کمپین‌های جستجو و PMAX جداگانه را با هدف قرار دادن دوبی و ابوظبی به زبان ،یسی و ،ی ایجاد کرد.
  • تبلیغات جستجوی پویا (DSA) مبتنی بر دسته بندی را برای پر ، شکاف ها و جذب ترافیک اضافی پیاده سازی کرد.
  • کمپین های تبلیغاتی خاص را برای کنترل عملکرد تبلیغات و تخصیص بودجه راه اندازی کرد.
  • برای اطمینان از صحت آگهی در کمپین های متعدد، فیدهای محصول بهینه شده به صورت دستی.

اولویت اول ما بازسازی کمپین های PPC Organic Foods & Café با تمرکز بر بازارهای کلیدی دبی و ابوظبی بود. ما کمپین‌های جستجوی جداگانه‌ای را به زبان‌های ،یسی و ،ی راه‌اندازی کردیم و پیام‌ها را برای مخاطبان محلی تنظیم کردیم. برای پر ، شکاف های کلمات کلیدی و افزایش ترافیک، تبلیغات جستجوی پویا مخصوص دسته بندی را راه اندازی کردیم. ما همچنین کمپین‌های تبلیغاتی خاص را راه‌اندازی کردیم تا از بودجه‌های محدود در فصل‌های اوج بیشترین استفاده را ببریم.

مدیریت فیدهای محصول دستی چالش هایی را به همراه داشت، به خصوص با بیش از 1000 SKU که نیاز به به روز رس، مکرر دارند. ما بر،ب‌های سفارشی را برای سازماندهی محصولات ایجاد کردیم و از تنظیمات سریع قیمت و سطوح موجودی اطمینان حاصل کردیم. این امر به حفظ ارتباط و دقت آگهی حتی با ساعات محدود اداری در تعطیلات آ، هفته کمک کرد.

محدودیت های بودجه در تابستان ما را مجبور کرد که در استراتژی خود تجدید نظر کنیم. ما منابع را به کمپین‌های با عملکرد برتر منتقل کردیم و تأثیر آنها را به حدا،ر رساندیم و در عین حال هزینه‌های کم‌بازده را کاهش دادیم. در پایان کمپین، Organic Foods & Café از هدف درآمد خود فراتر رفت و به 1,508,032 درهم رسید و ثابت کرد که با استراتژی درست، حتی یک بودجه محدود نیز می تواند نتایج استثنایی داشته باشد.

“ما پتانسیل را در PPC دیدیم و SEO S،a را هدف دو برابر ، ،یدهای پرداخت شده و افزایش درآمد به 750000 درهم طی 8 تا 9 ماه قرار دادیم. من تحت تأثیر قرار گرفتم که دیدم آنها چگونه با این چالش مق، ،د و حتی از انتظارات عالی من هم فراتر رفتند.”

خوان رودریگز

رئیس بخش دیجیتال مارکتینگ

کافه و غذاهای ارگ،ک


منبع: https://seos،a.com/،ic-foods-cafe/