دسته‌ها
اخبار

مطالعه موردی سئو چهره ها • SEO Sherpa


در عرض دوازده ماه، ترافیک ارگ،ک به وب‌سایت را 334 درصد افزایش دادیم، از 29778 جلسه در آگوست 2021 به 116658 جلسه در آگوست 2022. هدف‌گیری بین‌المللی بهبود یافته به نتایج چشمگیرتری برای صفحات فرود ،ی کمک کرد که از 10826 جلسه در آگوست 629 درصد افزایش یافت. 2020 تا 78973 جلسه در آگوست 2022. کمپین SEO 5,620,304 درهم درآمد از تنها 154,306 درهم کارمزد نمایندگی ایجاد کرد – این 3,643٪ بازگشت سرمایه است. تا آگوست 2022، FACES به ازای هر 1 درهم سرمایه‌گذاری شده در سئو، 39.10 درهم ساخت، ی،ی ROI 3900 درصد.

چگونه آن را انجام دادیم

  • سایت را از زیر دامنه به فهرست های فرعی کشور/زبان بازسازی کرد
  • بهبود تجربه کاربری جستجوی دسته‌ها
  • توسعه پیوند به زبان ،ی و ،یسی
  • قالب های متا برای بهینه سازی در سراسر سایت
وب سایت چهره ها

وب‌سایت FACES از زیرساخت‌های پیچیده‌ای رنج می‌برد که به مرور زمان با اضافه شدن چندین زیر دامنه و فناوری‌ها انباشته شد. اولویت ما انتقال چندین زیر دامنه جغرافیایی به یک دامنه ریشه واحد با ساختار زیرپوشه و ادغام فناوری به یک CMS واحد بود. Salesforce Marketing Cloud. هدف ما ساده ، ،یدن و نمایه سازی، به حداقل رساندن نفخ فناوری و تقویت سیگنال های رتبه بندی بر روی یک زیر دامنه بود. با تکمیل انتقال زیر دامنه، ما بر هدایت ارزش پیوند به زیرپوشه های جدید زبان کشور از طریق پیوندهای داخلی و خارجی تمرکز کردیم. تمرکز بعدی ما افزایش ترافیک جستجوی پایین قیف از طریق بهبود تجربه کاربری و محتوا در صفحه دسته‌بندی و در عین حال استفاده از ال،ا برای بهینه‌سازی ده‌ها هزار صفحه محصول در مقیاس بود.

رشدی که در 12 ماه گذشته به دست آوردیم خارق العاده بوده است. ترافیک ارگ،ک، تراکنش ها و درآمد به شدت افزایش یافته است.»

فهیم احمد

فهیم احمد

مدیر بازاریابی عملکرد

چهره ها


منبع: https://seos،a.com/faces/