ما از همان روز اول می دانستیم که اه، بسیار بلندپروازانه و روشنی برای زدن با صرافی انصاری داریم. تمرکز آنها بر ترافیک، دانلود برنامه و عملکرد کلمه کلیدی ارگ،ک بود. با استفاده از یک رویکرد چند وجهی که بر اصول فنی، محتوا و لینکسازی متمرکز بود، شش ماه اول کار با هم شاهد افزایش 110 درصدی جلسات ارگ،ک از 238000 به 472000، افزایش 209 درصدی در دانلود برنامهها از 11000 به 35000 بود. 40 درصد افزایش در 3 کلمه کلیدی رتبه بندی برتر از 915 به 1237. در ماه ششم کمپین سئو، الانصاری بازدهی سرمایه گذاری 57,216 درصدی را با درآمد ماهانه 4,944,380 درهم از تنها 8,625 درهم کارمزد نمایندگی مشاهده کرد.
چگونه آن را انجام دادیم
- تمرکز بر بهینه سازی صفحات با هدف بالا با محتوای قوی
- با بهینه سازی ابرداده های موجود برای مطابقت با هدف جستجو، CTR را سه برابر کرد
- Core Web Vitals خود را بهبود بخشید و سرعت صفحه را افزایش داد
- اجرای پیوندسازی به زبان ،ی و ،یسی
با توجه به اینکه الانصاری یک نهاد شناخته شده در منطقه است و قبلاً برای کلمات کلیدی مارک خود رتبه خوبی داشته است، ما کلیدواژه های عمومی اصلی و گسترده را با حجم جستجوی بالا شناسایی کردیم. ما روی بهینه سازی محتوای آن صفحات (به ،یسی و ،ی) و ابرداده های مرتبط تمرکز کردیم. ما همچنین UX آنها را بهینه کردیم زیرا مناطق مختلفی را یافتیم که طرح آنها مانع از سفرهای تبدیل شد. این منجر به افزایش سرسام آور رتبه آنها و افزایش CTR شد. از نقطه نظر فنی، برنامه اولیه ما شامل اصلاح ساختار پیوند داخلی آنها و همچنین مق، با Core Web Vitals آنها بود. پس از تکمیل این کار، تولید محتوا را دو برابر کردیم. ما همه آن را با تلاشهای خود برای ایجاد پیوند تکمیل کردیم، از جمله تنوع بخشیدن به پروفایل پیوند آنها، هدایت قدرت به بالاترین صفحات بالقوه آنها، برنده شدن بک لینکهای معتبر و دامنههای ارجاع.
ما میخواستیم یک تیم متخصص ترافیک جستجوی ارگ،ک ما را افزایش دهد تا در مقایسه با سایرین در بازار یک مزیت رقابتی داشته باشد. سئو شرپا با تلاش مستمر خود ما را در دستیابی به اه،ی که تعیین کرده بودیم یاری کرده است و خوشحالیم که به همکاری با آنها برای رسیدن به هدفی بالاتر ادامه می دهیم.
حسام شعب،
آقای مدیر بازاریابی
انصاری
منبع: https://seos،a.com/al-ansari/