دسته‌ها
اخبار

مطالعه موردی امارات پراید PPC • SEO Sherpa


امارات پراید با یک هدف روشن به ما نزدیک شد: دوبرابر ، درآمد ماهانه PPC از 5,445 دلار به 10,890 دلار در حالی که بازگشت هزینه تبلیغات (ROAS) را بالای 300 درصد نگه داشت. علیرغم اجرای کمپین های اولیه PPC، آنها برای ایجاد کشش قابل توجه تلاش ،د و رشد خود را محدود ،د. با بلندپروازی‌های بالا اما نتایج متوسط ​​PPC، آنها به ما مراجعه ،د تا تلاش‌های جستجوی پولی خود را به سطح بعدی ببرند.

تنها در شش ماه، ما فراتر از همه انتظارات بودیم. با استفاده از کمپین‌های Performance Max، تبلیغات جستجوی پویا (DSA) و یک استراتژی بازاریابی مجدد قوی، درآمد را تا 53 درصد افزایش دادیم، تبدیل‌ها را تا 26 درصد افزایش دادیم و به 405 درصد ROAS دست یافتیم که ثابت می‌کند مدیریت هوشمند PPC می‌تواند یک کانال مشکل را تبدیل به کانال کند. یک محرک درآمد پر رونق

چگونه آن را انجام دادیم

  • کمپین های Performance Max را برای به حدا،ر رساندن دسترسی و عملکرد تبلیغات در سراسر شبکه راه اندازی کرد.
  • تبلیغات جستجوی پویا را برای هدف قرار دادن سرفصل ها و صفحات فرود ایجاد شده به طور خودکار پیاده سازی کرد.
  • از کمپین های بازاریابی مجدد لیست مشتریان برای جذب مجدد مشتریان فعلی استفاده کرد.
  • کمپین های ت،یم بندی شده بر اساس زبان و منطقه، با تمرکز بر مخاطبان ،یسی و ،ی.
  • خلاقیت های تبلیغاتی و صفحات فرود بهینه شده برای بهبود تعامل کاربر و نرخ تبدیل.

اولین وظیفه ما راه اندازی یک کمپین قوی Performance Max برای دسترسی به بیشترین تعداد کاربران مرتبط بود. با هدف قرار دادن سیگنال‌های مخاطب سفارشی، از جمله ،یداران داخل بازار برای عطر و محصولات زیبایی، اطمینان حاصل کردیم که تبلیغات امارات پراید به کاربر، ارائه می‌شود که به احتمال زیاد تبدیل می‌شوند. ما همچنین تبلیغات جستجوی پویا (DSA) را اجرا کردیم تا ترافیک جستجوهای مربوطه را که تحت پوشش کمپین‌های کلیدواژه سنتی نیستند، جذب کنیم و دسترسی کلی را افزایش دهیم.

برای افزایش بیشتر تبدیل‌ها، کمپین‌های بازاریابی مجدد را با استفاده از داده‌های مشتریان فعلی امارات پراید اجرا کردیم. ما مخاطبان را بر اساس سطوح تعامل ت،یم‌بندی کردیم، نسخه‌های تبلیغاتی و خلاقیت‌های من، ایجاد کردیم تا ،یدهای تکراری را افزایش دهیم. علاوه بر این، ما صفحات فرود و آگهی‌های خلاقانه را بهینه‌سازی کردیم، با تمرکز بر تصاویر جذاب و فراخوان‌های اقدام واضح که با موقعیت لو، برند طنین‌انداز شد. موفقیت کمپین قدرت مدیریت هدفمند و مبتنی بر داده‌های PPC را در دستیابی به رشد درآمد قابل توجه نشان می‌دهد.

ما می خواستیم از PPC همانطور که رقبای ما از آن استفاده می ،د استفاده کنیم. کمپین نسبتاً خوب پیش می رفت، با این حال ما برای پیشبرد کمپین به تخصص نیاز داشتیم. وقتی از SEO S،a کمک گرفتیم، از دانش و تجربه آنها بسیار تحت تأثیر قرار گرفتیم. ما به توصیه های آنها گوش دادیم و به آنها اجازه دادیم تا کنترل کامل کمپین را در دست بگیرند و نتیجه داد. درآمد ما بیش از 50 درصد افزایش یافت و تیم از این موضوع بسیار راضی بود.

احمد حسین

مدیر بازاریابی

پراید PPC امارات


منبع: https://seos،a.com/emirates-pride-ppc/