جستجوی محلی همه چیز برای مشاغل است – 30٪ از تمام جستجوهای Google مربوط به موقعیت مک، است و 76٪ از افرادی که یک ،ب و کار محلی را جستجو می کنند در طول روز از آنها بازدید می کنند. شرکت شما نه تنها نیاز دارد در جستجوی محلی قابل مشاهده باشد اما در بالای صفحه قرار گیرد بسته میان وعده اگر می خواهید این بازار را تصرف کنید.
برای رسیدن به آنجا، سرمایه گذاری در لینک سازی استراتژیک محلی ضروری است. این چیزی است که نمایه ،ب و کار شما را از سایر موارد در فهرست Google متمایز می کند. در اینجا، من به پنج نکته برای ایجاد لینک محلی می پردازم تا به شما در رسیدن به آن کمک کند فقط که
یادداشت مدیر وب سایت: اگر به کمک نیاز دارید سئوی محلی و راه اندازی حساب Google برای ،ب و کار من، من راهنماهای دیگری دارم که می تو،د قبل از شروع این مرحله از استراتژی سئو خود دنبال کنید.
لینک بیلدینگ سئوی محلی چیست؟
قبل از پرداختن به نحوه ساخت لینک برای سئو، بیایید در مورد ساخت لینک صحبت کنیم.
لینک بیلدینگ ایجاد بک لینک از وب سایت های دیگر، با اشاره به وب سایت شما. هر پیوند را به ،وان یک رای اعتماد در نظر بگیرید و به موتورهای جستجو مانند گوگل بگویید که این وب سایت فکر می کند وب سایت شما معتبر و معتبر است.
محلی لینک بیلدینگ فقط همین است، تمرکز ، در ایجاد آن بک لینک ها از وب سایت های دیگر در منطقه یا جامعه شما. بک لینک های محلی به گوگل ثابت می کنند که ،ب و کار شما در منطقه شما قابل اعتماد است و اگر می خواهید موقعیت خود را در نتایج جستجوی محلی بالا ببرید بسیار مهم است.
نکات لینک سازی محلی
اکنون که اصول اولیه را مید،د، در اینجا نکات آزمایش شده و آزمایششده من برای ایجاد پیوند محلی وجود دارد تا شما را به بالای بسته اسنک محلی برساند:
نمایه Google برای ،ب و کار من را بهینه کنید
مهمترین بخش فرآیند سئوی محلی شماست نمایه Google برای ،ب و کار من (GMB).. اطمینان حاصل کنید که همه اطلاعات صحیح و به روز هستند: نام ،ب و کار، آدرس، شماره تلفن، وب سایت. به طور منظم در مورد تبلیغات، رویدادها و معرفی محصولات جدید به ،ب و کار شما این باعث میشود که در نتایج جستجوی محلی بیشتر دیده شوید و سایتهای محلی را به پیوند وادار کند برگشت به نمایه GMB شما.
رویدادها و تبلیغات ویژه را برای دریافت پیوندهای روابط عمومی برگزار کنید
رویدادها، تبلیغات و حتی همکاری با سایر مشاغل در محل شما راههای عالی برای ایجاد فرصتهای بیشتر برای پیوندها هستند. به علاوه، آنها به شما فرصت بدهد برای ایجاد روابط با سایر مشاغل و ایجاد برند خود. در اینجا ایدههای رویدادی وجود دارد که میتواند این امر را محقق کند:
- حامی یک رویداد: تعاملات جامعه و صنعت را می توان به روش های مختلفی انجام داد، مانند حمایت از رویدادها. این طرح نه تنها دیده شدن نام تجاری شما را افزایش می دهد، بلکه ،ب و کار شما را به ،وان یکی از ابتکارات محلی و پیشرفت صنایع به رسمیت می شناسد.
- کارگاه های میزبان: کارگاه های مرتبط با ،ب و کار خود را سازماندهی کنید. این یک پلت فرم ارزشمند برای ایجاد قدرت در مقابل مشتریان بالقوه و تعامل با آنها در سطح قابل توجهی با بازار هدف شما است. کارگاه ها همچنین می توانند منجر به ایجاد شبکه های ارزشمند شوند.
- میزب، جمع آوری کمک های خیریه: رویدادهای جمع آوری کمک های مالی برای خیریه باعث ایجاد احساسات خوب در چشم می شود. چنین رویدادهای خیریه برند شما را با آن هماهنگ می کند ایجاد کنید تصویر مثبت، دسترسی به جامعه محلی، و جلب توجه در برخی پوشش های رسانه ای؛ همه اینها لینک سازی را تسهیل می کنند.
این موارد را از طریق کانالهای رسانههای اجتماعی، وبلاگها یا حتی در گروههای اجتماعی به اشتراک بگذارید تا تأثیر چنین رویدادهایی را به حدا،ر برس،د. این نه تنها کلمات شما را در اطراف پخش می کند، بلکه راه های متعددی برای ایجاد بک لینک برای افزایش حضور آنلاین شما ایجاد می کند.
در فهرست راهنماهای ،ب و کار محلی فهرست شوید
احتمالا بهترین نکته برای ایجاد لینک محلی این است که ،ب و کار خود را در فهرست های محلی پیاده سازی کنید. درباره 94 درصد از کل مشتریان برای جزئیات بیشتر در مورد یک شرکت، یک فهرست تجاری را جستجو کرده اند. شما می تو،د کمپین های سئوی محلی خود را با این دایرکتوری ها تقویت کنید تا مشتریان بیشتری به سمت ،ب و کار شما هدایت شوند. برخی از این لیست های برتر عبارتند از:
- نمایه ،ب و کار Google
- فریاد زدن
- لیست ،ب و کار PH
- Dun & Bradstreet
- Top.org.ph
- Best.org.oh
نه تنها این، بلکه مکانهای بیشتری وجود دارد که میتو،د حتی بیشتر در معرض دید قرار بگیرید در نظر گرفتن دایرکتوری های طاقچه یا محلی یک جستجوی ساده در گوگل را اجرا کنید که با صنعت یا موقعیت مک، شما همراستا باشد تا مکانهای بیشتری برای فهرست ، ،ب و کار شما وجود داشته باشد.
راه اندازی ،ب و کار شما در این پلتفرم ها تنها اولین قدم است. کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید فهرست شما دارای اطلاعات تماس کامل است و همچنین توضیحات دقیق و مدون از ،ب و کار شما. بهینه سازی نمایه های دایرکتوری خود با کلمات کلیدی و توضیحات من، می تواند واقعا کمک می کند تا مشتریان بالقوه بیشتری به سمت شما جذب شوند.
از ابزارهای سئو برای رسیدن به بک لینک های رقبای خود و هدف قرار دادن آنها استفاده کنید
اغلب اوقات، دانستن اینکه رقبای شما چه چیزی در نمایه بک لینک خود دارد، مسیری را برای ایجاد لینک روشن می کند. در اینجا نحوه استفاده از ابزارهایی مانند لینکودی برای رسیدن به آن بک لینک های رقیب:
- تحقیق در مورد مسابقه: رقبای رده بالای محلی خود را که اتفاقاً در همان صنعت هستند شناسایی کنید. شما نیاز خواهید داشت ایده ای از اینکه رقبای اصلی شما چه ،، هستند با شناختن آنها به شما کمک می کند تا شناسایی کنید که از کجا بک لینک یا استراتژی خود را دریافت می کنند.
- تجزیه و تحلیل بک لینک: ابزارهای سئو را می توان برای تجزیه و تحلیل بک لینک آنها مورد استفاده قرار داد. استفاده از Linkody به شما یک نمای کلی واضح از منابع بک لینک آنها، انکر ت،ت مورد استفاده و کیفیت همه لینک ها می دهد. در کل.
- در ایجاد لینک رقابتی شرکت کنید: هنگام بررسی نمایه های بک لینک آنها، ممکن است پیوندهای “ش،ته” را پیدا کنید، جایی که رقبای شما صفحات مرده یا URL های تغییر داده شده بدون تغییر مسیر دارند. میتو،د با صاحبان وبسایتهایی که این بکلینکها از آنجا میآیند تماس بگیرید، به آنها بگویید که یک لینک ،اب دارند و پیشنهاد کنید خود صفحات به ،وان جایگزین اگر آنها دنبال آن بروند، شما با موفقیت بک لینک آنها را دزدیده اید!
- منابع مشابه را بیابید: وب سایت ها را هدف قرار دهید که هستند به رقبای خود لینک دهید و بک لینک های احتمالی را از آن سایت ها دنبال کنید. شما ممکن است به سایتها ایمیل بزنید، درخواست بک لینک بدهید، پستهای مهمان را درخواست کنید یا در محتوایی که میخواهد همکاری کنید تبدیل به متقابل مفید باشد
لینک های داخلی را فراموش نکنید
اگرچه لینک های داخلی را نمی توان بک لینک در نظر گرفت، اما لینک های داخلی انجام دهید بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی کلی سئو شما را تشکیل می دهد. در اینجا دلیل اهمیت لینک های داخلی و اینکه چگونه می توانند برای سایت شما مفید باشند، آمده است:
- ساختار و ارتباط: لینک های داخلی ساختار وب سایت شما و ارتباط محتوا با گوگل را توضیح می دهند. هنگام پیوند دادن صفحات مرتبط، موتورهای جستجو را از طریق وب سایت شما راهنمایی می کند و به محتوای مهم اشاره می کند.بسیار مهم است برای بهبود رتبه بندی جستجوی محلی
- جریان ارزش پیوند: پیوند داخلی به صفحات شما کمک می کند و ارتباط محتوای جدید یا کمتر مهم را تقویت می کند. بنابراین، این می تواند به شما کمک کند در تضمین که همه صفحات شما به یک اندازه مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرند، بنابراین پتانسیل آنها برای ظاهر شدن و رتبه بندی بهبود می یابد.
،یب قوی استراتژی پیوند داخلی برای ایجاد اقتدار موضعی می تواند قابلیت استفاده سایت شما را افزایش دهد، عملکرد سئو را افزایش دهد و اطمینان حاصل کند که محتوای ارزشمند به راحتی برای کاربران و موتورهای جستجو قابل دسترسی است.
غذای آماده کلیدی
با توجه بیشتر و بیشتر کاربران به گوگل، سئوی محلی چیزی برای ،ب و کارها است اکنون باید توجه کنید اگر می خواهند پیدا شوند. این پنج نکته برای ایجاد لینک محلی راه های بسیار موثری برای تقویت استراتژی سئوی محلی شما و اطمینان از اینکه ،ب و کار شما به صورت آنلاین قابل مشاهده است هستند.
منبع: https://seo-hacker.com/local-link-building-seo/