دسته‌ها
اخبار

سئوی محلی خود را با برنامه راهنمای محلی گوگل تقویت کنید


راهنمای برنامه راهنمای محلی Google

اگر یک حساب Google برای ،ب‌وکار من را مدیریت می‌کنید، ممکن است چند بررسی از کاربران با علامت ستاره در کنار نامشان دیده باشید – و حتی ممکن است متوجه ،وان «راهنمای محلی» شده باشید. این ویژگی به نام برنامه راهنمای محلی Google است و چیزی است که ،ب و کار شما می تواند از آن استفاده کند.

برنامه راهنمای محلی Google چیست؟

برنامه Google Local Guide ابتکاری توسط Google است که برای تشویق کاربران به ارائه اطلاعات در مورد مشاغل محلی، جاذبه‌ها و مکان‌هایی که بازدید کرده‌اند و با آنها درگیر شده‌اند، طراحی شده است.

کاربر، که در این برنامه شرکت می‌کنند، Local Guides نامیده می‌شوند و کاربر، هستند که دانش و تجربیات خود را فعالانه با ،ب‌وکارهای محلی به اشتراک می‌گذارند. آنها همچنین با پاسخ دادن به سؤالات مربوط به مکان های مختلف در Google Maps با سایر کاربران درگیر می شوند.

این برای بهبود دقت اطلاعات ،ب و کار که دیگران می‌توانند از طریق GMB و Google Maps پیدا کنند، ساخته شده است، و همچنین به‌منظور اینکه سایر کاربران بتوانند حساب‌های دست اولی را از چگونگی یک ،ب‌وکار محلی ببینند.

راهنمایان محلی برای کار خود امتیاز ،ب می کنند – هرچه بیشتر مشارکت کنند، سطح آنها در برنامه بالاتر می رود. مشارکت‌کنندگان سطح بالا با مزایا و هدیه‌هایی مانند دسترسی زودهنگام به ویژگی‌های جدید Google، رویدادهای انحصاری، و تبلیغات ویژه پاداش می‌گیرند.

چگونه یک راهنمای محلی می شوید؟

این خبر خوب است: هر ،ی که حساب Google داشته باشد می‌تواند راهنمای محلی شود. فقط باید ثبت نام کنید اما به خاطر داشته باشید که این برنامه فقط برای کاربران فردی باز است و شما نمی تو،د با استفاده از حساب تجاری ثبت نام کنید.

با باز ، Google Maps روی دسکتاپ یا در برنامه تلفن همراه خود شروع کنید. سپس روی سه خط افقی در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید تا منوی کاربر باز شود.

منو به پایین اسکرول کنید تا گزینه «مشارکت‌های شما» را ببینید. روی آن کلیک کنید، سپس روی «پیوستن به راهنماهای محلی» کلیک کنید. با این کار فرآیند درخواست شروع می شود که می تواند در عرض چند دقیقه تمام شود.

همچنین می تو،د از طریق این برنامه در برنامه ثبت نام کنید پیوند رسمی راهنماهای محلی.

ثبت نام رسمی برای برنامه راهنمای محلی Googleثبت نام رسمی برای برنامه راهنمای محلی Google

سیستم راهنمای محلی گوگل

راه‌های زیادی برای ،ب امتیاز در برنامه Google Local Guide و یک سیستم سطحی وجود دارد که مزایای جدیدی را برای کاربران باز می‌کند. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که به مشارکت خود ادامه دهند و میزان امتیازی که آنها به دست می آورند قبلاً به ازای هر نوع مشارکت تعیین شده است:

  • مرور کنید: 10 امتیاز در هر بررسی اگر مرور بیش از 200 کاراکتر باشد، 10 امتیاز اضافی وجود دارد.
  • رتبه بندی: 1 امتیاز برای هر ،ب و کار یا رتبه بندی مکان.
  • ع،: 5 امتیاز در هر ع، چندین ع، آپلود شده در هر ،ب و کار یا مکان به امتیازهای چند برابری منجر می شود.
  • بر،ب های ع،: 3 امتیاز در هر بر،ب
  • ویدئو: 7 امتیاز در هر ویدیو. ویدیوهای متعددی که در هر ،ب و کار یا مکان آپلود می شوند، به امتیازهای چند برابری منجر می شوند.
  • زیرنویس به به روز رس، ع، اضافه شد: هر ،وان 10 امتیاز
  • پاسخ دهید: هر پاسخ 1 امتیاز
  • به پرسش و پاسخ پاسخ دهید: 3 امتیاز در هر پاسخ
  • ویرایش کنید: 5 امتیاز در هر ویرایش در فهرست ،ب و کار یا مکان.
  • مکان اضافه شد: 15 امتیاز به ازای هر مکان اضافه شده
  • جاده اضافه شد: 15 امتیاز در هر جاده اضافه شده.
  • واقعیت بررسی شد: 1 امتیاز به ازای هر واقعیت بررسی شده

هر مشارکت از طریق یک فرآیند بررسی و تأیید می گذرد، بنابراین ،ب امتیاز بلافاصله اتفاق نمی افتد.

نمونه ای از راهنمای محلی سطح 4نمونه ای از راهنمای محلی سطح 4

همانطور که کاربران امتیاز ،ب می کنند، سطح آنها نیز بالا می رود. سطوح در برنامه Google Local Guide از 1 به 10 می رسد و سطوح بالاتر مزایای بیشتری دارند. در سطح 4، کاربران نشان “راهنماهای محلی” را دریافت می کنند، که نماد ستاره ای است که ممکن است قبلاً با نام برخی از کاربران دیده باشید.

چگونه برنامه راهنمای محلی بر سئوی محلی شما تأثیر می گذارد

Google Local Guides کاربران را تشویق می‌کند تا به مشارکت در فهرست‌ها در «Google برای ،ب‌وکار من» و مکان‌ها در Google Maps ادامه دهند. این باعث می شود هر دو پلتفرم که روش های بسیار مفیدی برای کشف مشاغل محلی هستند، بهتر کار کنند.

اگر می‌خواهید نمایه «Google برای ،ب‌وکار من» شما از رقبای شما پیشی بگیرد، باید از برنامه راهنمای محلی استفاده کنید و مطمئن شوید که نمایه شما جامع، مفید و جذاب برای کاربران است.

از آنجایی که نظرات Local Guide معمولاً در بالای نظرات ،ب و کار شما نشان داده می شوند، آنها پربازدیدترین بخش های نمایه شما خواهند بود. به‌علاوه، نظرات این کاربران طول،‌تر، دقیق‌تر و همراه با ع،‌ها و/یا ویدیوهای پیوست‌شده به آن‌ها هستند، زیرا امتیاز بیشتری برای آن‌ها ،ب می‌کند. دریافت نظرات چشمگیر از این کاربران راهی عالی برای افزایش اعتبار آنلاین برند شماست.

به‌علاوه، چه آن‌ها یک بررسی، به‌روزرس، ع،، پاسخی در بخش پرسش و پاسخ شما بگذارند، مشارکت‌های یک راهنمای محلی تأثیر مثبتی بر عملکرد سئوی محلی مکان‌های ،ب‌وکار شما خواهد داشت. هرچه مشارکت‌های بیشتری از آن‌ها دریافت کنید، نمایه ،ب‌وکارتان با جزئیات بیشتری همراه خواهد بود و احتمال اینکه در نتایج جستجوی محلی رتبه بالاتری داشته باشید، بیشتر می‌شود.

یادداشت نویسنده: اگر هنوز نمایه ،ب و کار خود را ایجاد نکرده اید، من را دنبال کنید راهنمای راه اندازی یک حساب Google برای ،ب و کار من. منم یکی دیگه دارم راهنمای استراتژی های لینک سازی محلی می‌تو،د برای افزایش سطح نمایان بودن جستجوی محلی خود، دنبال کنید.

چگونه از برنامه راهنمای محلی برای بهبود سئوی محلی خود استفاده کنید

تعداد نظراتی که از راهنماهای محلی دریافت می‌کنید می‌تواند به نفع شما باشد و شهرت آنلاین شما را افزایش دهد – برای شناخت برند ضروری است. و بهبود رتبه شما در اینجا برخی از روش‌هایی است که من نظرات بیشتر و بیشتری را از Local Guides تشویق کرده‌ام:

نمایه «Google برای ،ب‌وکار من» خود را به‌روز نگه دارید

مطمئن شوید که «Google برای ،ب‌وکار من» تمام اطلاعاتی را که یک کاربر باید درباره ،ب‌وکار شما بداند، دارد. جدا از اصول اولیه، مانند آدرس و ساعات کار، در نظر بگیرید که آیا نیاز دارند بدانند چه نوع امکاناتی در محل خود دارید، خدمات اضافی که ارائه می‌دهید، پیوندهایی به منو و پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی و غیره.

هر چند وقت یکبار با رشد ،ب و کارتان، نمایه خود را مرور و به روز کنید. هرچه نمایه «Google برای ،ب‌وکار من» شما توصیفی‌تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که توسط سایر کاربران (شامل راهنماهای محلی) شناسایی و بررسی شوید.

به نظرات خود پاسخ دهید – حتی نظرات بد

مشتریان، به طور کلی، می‌خواهند احساس کنند که ،ب‌وکارها به تجربه‌شان اهمیت می‌دهند – که پاسخ دادن به نظرات آنها را ضروری می‌سازد. نظرسنجی BrightLocal در مورد نظرات مشتریان یافته هایی را نشان می دهد که واقعاً باید این نقطه را به خانه هدایت کند:

  • 89% «احتمالا» یا «احتمال زیاد» مصرف‌کنندگان از ،ب‌وکارهایی استفاده می‌کنند که به همه بررسی‌ها پاسخ می‌دهند».
  • 59% کاربران گفتند که به احتمال زیاد از ،ب و کاری استفاده می کنند که به همه بررسی ها پاسخ می دهد.
  • 52% گفت اگر تاجری فقط به نظرات منفی پاسخ دهد، از یک ،ب‌وکار استفاده خواهند کرد.
  • 22% می گویند “به احتمال زیاد” از مشاغلی استفاده نمی کنند که به هیچ نظری پاسخ نمی دهند.

بنابراین بله، شما باید به تمام بررسی‌های نمایه خود، حتی بررسی‌های بد، پاسخ دهید. به مشتریان آینده که شما را به صورت آنلاین جستجو می کنند نشان می دهد که شما به تجربه آنها اهمیت می دهید.

نظرات را ن،ید

ممکن است وسوسه انگیز باشد که با Local Guides تماس بگیرید و آنها را تشویق کنید تا نظر یا مشارکتی در نمایه Google My Business شما ارائه دهند، اما این چیزی است که اکیداً توصیه نمی کنم. بهترین تعامل به صورت ارگ،ک اتفاق می‌افتد – به علاوه، ،ید نظرات خط‌مشی بررسی Google را نقض می‌کند.

در عوض، با افزودن پیوند آن به دیگر پلتفرم‌های خود، تعامل با نمایه خود را تشویق کنید و بر ایجاد یک رابطه معتبر با مشتریان خود تمرکز کنید.

از بازخورد برای Insights استفاده کنید

اگر از بازخورد آنها برای بهبود ،ب و کار خود استفاده می کنید، Local Guides به احتمال زیاد برمی گردند و به تعامل با تجارت شما ادامه می دهند. نظرات مشتریان دیگر را نیز نادیده نگیرید – هر مشارکت بینش ارزشمندی در مورد تجربه مشتری به شما می دهد.

بنابراین پاسخ دهید و از آنها برای بازخوردشان تشکر کنید و نکات قابل اجرا را که در نظرات خود ارائه می دهند، یادداشت کنید.

غذای آماده کلیدی

درک برنامه راهنمای محلی و نحوه تأثیر آن بر ،ب و کار شما بسیار مهم است اگر روی بهبود حضور آنلاین خود کار می کنید. به یاد داشته باشید، شهرت برند و سئو دست به دست هم می دهند. هنگامی که منبع قابل اعتمادی مانند آنها با Google برای ،ب و کار من درگیر می شود، نه تنها اعتبار آنلاین شما را در صنعت شما افزایش می دهد، بلکه برای رتبه بندی شما در نتایج جستجو نیز مفید خواهد بود.

داشتن یک برنامه جامع برای پاسخگویی و ایجاد نظرات نه تنها به حفظ مشتریان فعلی کمک می کند، بلکه مشتریان جدید را نیز جذب می کند. از این راهنما برای ایجاد اثبات اجتماعی، افزایش تعامل و تجربه مشتری، جلب توجه راهنمایان محلی، و در نهایت بالا رفتن از نتایج جستجوی محلی استفاده کنید.


منبع: https://seo-hacker.com/google-local-guide-program/