دسته‌ها
اخبار

راه حل برنامه طرحواره در مقابل پلاگین نشانه گذاری طرحواره: تفاوت های کلیدی


در حال اجرا نشانه گذاری طرحواره (به آن داده های ساختاریافته نیز گفته می شود) در وب سایت ،ب و کار شما به موتورهای جستجو امکان می دهد محتوای شما را بهتر درک کنند و به شما امکان می دهد صفحه خود را به ،وان یک صفحه نمایش به نمایش بگذارید. نتیجه غنی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP).

راه های مختلفی وجود دارد که می تو،د Schema Markup را در سایت خود پیاده سازی کنید.

برای یکی، می تو،د به صورت دستی Schema Markup را بنویسید و آن را به کد سایت خود اضافه کنید. از طرف دیگر، می‌تو،د از یک روش خودکار، مانند پلاگین Schema Markup یا آن استفاده کنید راه حل برنامه طرحواره.

برای سایت‌هایی که از سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند WordPress، S،pify یا BigCommerce استفاده می‌کنند، می‌تو،د افزونه‌ای را دانلود کنید که به طور خودکار نشانه‌گذاری طرحواره اولیه را به سایت شما اضافه می‌کند. با این حال، اگر معماری یا محتوای وب شما پیچیده تر باشد، ممکن است افزونه ها با سایت شما کار نکنند. اما نترسید – راه حل برنامه Schema ما برای کمک به حل مشکلاتی مانند این ساخته شده است.

بیایید نگاهی دقیق‌تر به راه‌حل برنامه Schema و یک پلاگین معمولی Schema Markup بیندازیم تا بتو،د تصمیم بگیرید کدام راه‌حل به بهترین وجه با نیازهای ،ب‌وکار شما مطابقت دارد.

راه حل برنامه Schema چیست؟

در برنامه Schema، ما چیزی بیش از پیاده سازی Schema Markup در سایت های مشتریان خود انجام می دهیم. با یک راه‌حل علامت‌گذاری طرح‌واره سازم، انتها به پایان مانند برنامه Schema، دریافت خواهید کرد:

  • دسترسی به ابزارهایی برای ایجاد و مدیریت Schema Markup خود، مانند ویرایشگر برنامه Schema، و هایلایتر.
  • روش های مختلف یکپارچه سازی که با امنیت و معماری شما کار می کنند
  • گزارش در داخل تجزیه و تحلیل عملکرد طرحواره to عملکرد نشانه گذاری طرحواره خود را اندازه گیری کنید.
  • یک مدیر موفقیت مشتری اختصاص داده شده که به شما کمک می کند استراتژی نشانه گذاری طرحواره خود را سفارشی کنید و همچنین با استفاده از ابزارها و گزارش Schema App، نشانه گذاری طرحواره خود را ایجاد، استقرار، مدیریت و بهینه کنید.
  • گزارش بررسی فصلی ،ب و کار برای نشان دادن نحوه عملکرد نشانه گذاری طرحواره شما.

راه حل Schema App فرآیند Schema Markup را خودکار می کند و نتایج قابل اندازه گیری را در استراتژی Schema Markup به شما ارائه می دهد.

پلاگین نشانه گذاری طرحواره چیست؟

پلاگین های Schema Markup (یا افزونه ها) برای کمک به شما در اضافه ، خودکار Schema Markup به سایت خود طراحی شده اند. طیف گسترده ای از پلاگین های Schema Markup با عملکردهای مختلف در دسترس هستند، معمولاً برای CMS های محبوب مانند S،pify، BigCommerce، WordPress، و WooCommerce و غیره.

برخی از پلاگین ها بر روی انواع طرحواره های خاص مانند محصولات یا دستور العمل ها تمرکز می کنند، در حالی که برخی دیگر طیف گسترده ای از انواع Schema را پوشش می دهند، اما به طور کلی، افزونه ها تمایل دارند انواع نشانه گذاری های اولیه را ارائه دهند و گزینه های سفارشی سازی محدودی را ارائه دهند.

انصافاً، Schema App افزونه هایی را برای WordPress، S،pify و BigCommerce نیز ایجاد کرده است. آنها بخش کوچکی از مجموعه ابزارهای کاملاً ویژه ما هستند و می توانند با ویرایشگر و برجسته کننده برنامه Schema ما ارتباط برقرار کنند. با این حال، می‌د،م که این افزونه‌ها برای سازمان‌هایی که به دنبال اجرای استراتژی نشانه‌گذاری طرحواره پیشرفته هستند کافی نیستند.

با این اوصاف، بیایید تفاوت‌های بین راه‌حل برنامه سرتاسر Schema در مقابل یک پلاگین معمولی Schema Markup را عمیق‌تر کنیم.

تفاوت های کلیدی بین برنامه Schema و پلاگین Schema Markup

در اینجا قابل توجه ترین تفاوت ها بین راه حل انتها به انتها برنامه Schema و افزونه Schema Markup است.

سازگاری با سیستم مدیریت محتوای شما

در حالی که بسیاری از افزونه ها وجود دارند، ا،ر آنها فقط با یک CMS خاص سازگار هستند. بنابراین، اگر می خواهید از سردرد اضافه ، دستی Schema Markup به وب سایت خود جلوگیری کنید، به راه حلی نیاز دارید که با CMS خود سازگار باشد.

اگر سازمان شما چندین CMS را برای اشکال مختلف محتوا یا خطوط ،ب و کار اجرا می کند، نمی تو،د از یک افزونه برای مدیریت تمام نشانه گذاری طرحواره خود استفاده کنید.

این یک مشکل مهم برای مدیریت نشانه‌گذاری طرحواره شما به صورت جامع و ایجاد نشانه‌گذاری طرحواره شما ایجاد می‌کند متصل در سراسر وب سایت های شما علاوه بر این، اگر از یک CMS پیچیده مانند Salesforce Commerce Cloud یا یک CMS بدون هد استفاده می‌کنید، ممکن است اصلاً افزونه‌ای وجود نداشته باشد که با معماری شما سازگار باشد.

خوشبختانه، راه حل Schema App می تواند با هر CMS یا معماری وب ادغام شود.

سفارشی سازی

هدف از Schema Markup این است که به موتورهای جستجو کمک کند تا محتوای وب سایت شما را درک کرده و محتوای وب سایت شما را بهینه کنند تا بتوانند وب سایت شما را بهتر با سؤالات کاربر مطابقت دهند. برای ا،ر افزونه ها، هدف اصلی آنها کمک به شما برای دستیابی به یک نتیجه غنی با افزودن Schema Markup من، به صفحات مربوطه سایت شما است.

اگرچه هیچ مشکلی در این رویکرد به تنهایی وجود ندارد، اما مشکل در این واقعیت است که وجود دارد بیش از 800 نوع Schema.org شما می تو،د برای توصیف محتوای خود استفاده کنید و تنها تعداد انگشت شماری از آنها در واقع توسط گوگل برای نمایش نتایج غنی استفاده می شوند. با استفاده از انواع مختلفی از Schema Markup، می تو،د اطلاعات دقیق و جامع تری در مورد محتوای خود ارائه دهید، که می تواند به موتورهای جستجو کمک کند صفحات شما را با جستارهای جستجوی مرتبط بهتر مطابقت دهند. اگر گوگل انواع جدیدی را به گا،ی جستجو معرفی کند، شما نیز در موقعیت خوبی هستید.

ا،ر افزونه ها به شما اجازه نمی دهند نشانه گذاری خود را با واژگان کامل Schema.org سفارشی کنید. این مشکل به‌ویژه اگر در بخش بهداشت و درمان یا امور مالی کار می‌کنید که باید از انواع خاصی از Schema.org برای توصیف محصولات و خدمات خود استفاده کنید (مثلاً. کارت اعتباری، LoanOrCredit، رویه پزشکی، و غیره).

از طرف دیگر برنامه Schema به شما امکان سفارشی سازی کامل Schema Markup را می دهد. ویرایشگر و برجسته‌کننده برنامه Schema ما شامل کل واژگان Schema.org و همه برنامه‌های افزودنی آن است و به شما این امکان را می‌دهد تا به موتورهای جستجو با حدا،ر وضوح محتوای خود را ارائه دهید.

پیاده سازی نشانه گذاری طرحواره م،ایی

یکی دیگر از ،اصر مهم استفاده از Schema Markup، امکان اتصال آن با سایر نهادها در سراسر سایت شما است.

هنگامی که با استفاده از Schema Markup روابط بین موجودیت های مختلف را پیوند داده و تعریف می کنید، به طور موثر در حال ساختن یک a نمودار دانش، که ابزار قدرتمندی برای کمک به برنامه ها و الگوریتم های هوش مصنوعی محتوای صفحه خود را درک کنید. این می تواند به آنها کمک کند تا نتایج جستجوی دقیق و مرتبط تری را برای کاربر، که به دنبال چیزهایی با ویژگی های خاص هستند ارائه دهند.

به ،وان مثال، اگر یک شبکه مراقبت های بهداشتی را اجرا می کنید، می تو،د اضافه کنید سازمان پزشکی نشانه گذاری در صفحه اصلی شما سپس می‌تو،د نشانه‌گذاری مخصوص مراقبت‌های بهداشتی را به صفحات دیگر در سایت خود اضافه کنید، مانند پزشک، پزشکی درم،، و سرویس. نشانه‌گذاری ایجاد شده برای آن صفحات به سازمان پزشکی شما پیوند می‌خورد، اطمینان حاصل می‌کند که نشانه‌گذاری شما به خوبی متصل است و نمودار دانش شما را گسترش می‌دهد.

پلاگین‌ها توانایی شما را برای انجام این کار محدود می‌کنند، در حالی که ویرایشگر برنامه Schema و برجسته‌کننده کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین شما را قادر می‌سازد تا نشانه‌گذاری طرحواره م،ایی را پیاده‌سازی کنید.

دسترسی به یک متخصص نشانه گذاری طرحواره و منابعی برای مدیریت نشانه گذاری طرحواره شما

هنگام استفاده از پلاگین Schema Markup، باید دانش اولیه Schema Markup را حفظ کنید. شما باید خودتان را توسعه دهید استراتژی، تعیین کنید که برای به دست آوردن نتایج غنی به چه نوع نشانه گذاری نیاز دارید و اثربخشی تلاش های خود را نظارت کنید.

با برنامه Schema، اختصاص داده شده به شما مدیر موفقیت مشتری به شما کمک می کند تا کل فرآیند نشانه گذاری طرحواره خود را مدیریت کنید و دانش نشانه گذاری طرحواره مورد نیاز برای توسعه و بهینه سازی استراتژی خود را در اختیار شما قرار می دهد.

مدیر موفقیت مشتری اختصاصی شما به همه این وظایف حیاتی کمک می‌کند و پشتیب، شخصی‌سازی شده از طرحواره نشانه‌گذاری را ارائه می‌کند که با اه، سازم، و اه، رشد شما همسو می‌شود. نتیجه نهایی یک استراتژی نشانه گذاری طرحواره است که تأثیر قابل اندازه گیری بر تجارت شما می گذارد.

اندازه گیری کارایی

افزونه‌ها معمولاً عملکرد نشانه‌گذاری طرحواره شما را ردیابی نمی‌کنند، و همچنین بینشی برای بهبود آن ارائه نمی‌دهند. می‌تو،د از کنسول جستجوی Google برای ارزیابی عملکرد نشانه‌گذاری طرحواره خود استفاده کنید، اما باید به تنهایی داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنید، و محدود به گزارش های غنی از بهبود نتایج موجود در GSC

با راه حل برنامه Schema، ما همکاری خود را با پرسیدن نتایج مورد نظر شما آغاز می کنیم. هدف ما کمک به شما برای دستیابی به آن اه، از طریق استراتژی نشانه گذاری طرحواره است.

شما همچنین دسترسی خواهید داشت تجزیه و تحلیل عملکرد طرحواره، که فراهم می کند داده های گرانول تر عملکرد نشانه گذاری طرحواره شما نسبت به کنسول جستجوی Google.

مدیر موفقیت مشتری که به شما اختصاص داده شده است، عملکرد استراتژی شما را ردیابی می کند و بررسی های تجاری فصلی را انجام می دهد تا مطمئن شود که استراتژی شما با نتایج دلخواه شما همسو است. نظرات نهایی در مورد برنامه Schema در مقابل پلاگین های Schema Markup

همانطور که می بینید، تعدادی تفاوت بین راه حل Schema App و یک پلاگین معمولی Schema Markup وجود دارد. البته قیمت بین این دو نیز متفاوت است.

پلاگین ها از 0 تا 200 دلار در سال متغیر هستند، در حالی که راه حل برنامه Schema دارای یک مدل قیمت گذاری سفارشی است.

پلاگین ها برای سازمان هایی که به تازگی با Schema Markup شروع کرده اند و انواع محتوای کمتری در سایت خود دارند خوب هستند. با این حال، همانطور که محتوای شما رشد می کند، برای اطمینان از صحت و کارایی آن، باید با استراتژی نشانه گذاری طرحواره خود عمدی بیشتری داشته باشید.

راه‌حل برنامه Schema مقیاس‌پذیری یک افزونه را با تخصص یک مدیر موفقیت مشتری اختصاصی جفت می‌کند و تجربه نشانه‌گذاری Schema را متن، با نیازهای تجاری منحصربه‌فرد شما فراهم می‌کند. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل انتها به انتها، با ما تماس بگیرید امروز.

یاسمین دراج-ویلسون

Jasmine سرب فعال سازی محصول در برنامه Schema است. برنامه Schema یک راه حل نشانه گذاری طرحواره سرتاسر است که به تیم های SEO سازم، کمک می کند تا Schema Markup را ایجاد، استقرار و مدیریت کنند تا در جستجو برجسته شوند.


منبع: https://www.schemaapp.com/schema-markup/schema-app-vs-schema-markup-plugins-whats-the-difference/