به ،مت خوش آمدید #83 از خبرنامه SEO توسط #SEOSLY!
من واقعاً برای ایجاد این خبرنامه و مطالب جدید برای شما تلاش زیادی کردم. قبل از شروع، یک لطف کوچک دارم که باید بپرسم… 😉
سوپر فالوور من شوید
از شما می خواهم که با هر دو تبدیل شدن، از من حمایت کنید سوپر فالوور من یا ،یدن یک قهوه برای من. این واقعاً برای من یک تن است!
من 10 سال تجربه سئو و دانش سئو را به صورت رایگان به اشتراک می گذارم.
اگر میخواهید 50 درصد از وقتم را برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه عملی سئوی واقعی خود صرف کنم، لطفاً به من تبدیل شوید. سوپر فالوور.
متش،! 🙏
در این کانال ها برای من مش، شوید
اگر قبلاً این کار را نکرده اید، از شما دعوت می کنم که من را در تمام این کانال ها دنبال کنید (تا هیچ وقت اخبار، نکته یا مقاله مهم سئو را از دست ندهید و با دنیای سئو به روز باشید).
و حالا بیایید به دنیای اخبار سئو شیرجه بزنیم…
خبرنامه SEO توسط #SEOSLY توسط JetOctopus حمایت می شود
جت اختاپوس مبتنی بر ابر است ،نده وب سایت و تجزیه و تحلیل لاگ SEO. این ابزار به شما امکان می دهد ساختار وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید، لینک های ش،ته را بررسی کنید، مسائل فنی سئو را شناسایی کنید و رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجو نظارت کنید.
جت اختاپوس سریع ترین و مقرون به صرفه ترین ،نده SaaS و تحلیلگر لاگ بدون محدودیت است.
بیایید با چند موردی که برای شما آماده کرده ام شروع کنیم و سپس به سراغ اخبار برویم.
بری شوارتز و اولگا زار درباره سئو، بهروزرس،های گوگل، هوش مصنوعی و موارد دیگر صحبت میکنند [50th Episode Special]
این ،مت پنجاهمین ،مت ویژه از پاد،ت SEO توسط #SEOSLY است که در آن خوشحالم که بری شوارتز را به ،وان مهمان خود دارم.
استاد ک، فنی سئو با اولگا زار و جیسون بارنارد [Bonus Episode]
همراه با جیسون بارنارد، ما عمیقاً به سوالات فنی سئو پرداختیم. آن ،مت را از دست ندهید
جریان نقدی SEO شماره 5: بیایید در مورد موارد تحویل سئو صحبت کنیم.
در این ،مت از SEO Cash Flow، به همراه Myriam Jessier، در مورد موارد قابل تحویل سئو صحبت می کنیم که موضوع بسیار مهمی است.
بالا اخبار سئو و هوش مصنوعی
در اینجا مهمترین است اخبار سئو و هوش مصنوعی از هفته گذشته
بهروزرس،های مشخصات دادههای محصول Google Merchant Center 2023
گوگل انجام داده است به روز رس، سالانه آن برای مشخصات داده های محصول Merchant Center. برخی از تغییرات فهرست شده در زیر دیروز اعمال شدند، برخی از 18 ژوئیه 2023 اعمال می شوند و برخی دیگر تا 1 سپتامبر 2023 اعمال نمی شوند.
بینش هوش مصنوعی مولد از جستجوی Google Central Live In Tokyo
كشف كردن آ،ین درباره جستجوی Google و هوش مصنوعی مولد از بلند،ای Google Search Central Live Tokyo.
سوالات متداول هوش مصنوعی مولد گوگل [PDF]
نمی دانم چگونه آن را از دست دادم، اما گوگل همه چیز را دارد سند PDF حاوی سوالات متداول در مورد هوش مصنوعی مولد. خواندن آن برای هر سئو ضروری است.
گوگل به دلیل کلاهبرداری های جعلی بررسی شکایت می کند
گوگل گفت در این مورد، کلاهبرداران ادعا شده 350 نمایه تجاری جعلی و بیش از 14000 بررسی جعلی ایجاد ،د.
گزارش مشکلات کیفیت جستجو با فرم بازخورد کاربر جدید
گوگل آن را اصلاح کرده است گزارش کاربر با کیفیت جستجو، کاربران را قادر می سازد تا مسائل مختلف کیفیت جستجو مانند هر،مه، لینک های پولی و محتوای با کیفیت پایین را گزارش کنند و به این غول فناوری در بهبود سیستم های تشخیص هر،مه و الگوریتم های رتبه بندی کمک می کند.
معامله ویژه رتبه بندی SE
رتبه بندی SE یک ابزار SEO عالی است که به شما امکان می دهد رتبه بندی را در چندین موتور جستجو دنبال کنید، چیزی که ممکن است به زودی همه ما به آن علاقه مند شویم.
من یک معامله ویژه برای شما دارم. دسترسی رایگان یک ماهه به رتبه بندی SE. شما آن را دوست خواهید داشت.
اخبار سئوی محلی
در اینجا مهمترین است اخبار سئو و هوش مصنوعی از هفته گذشته
آیا پنهان ، آدرس شما بر رتبهبندی نمایه ،بوکار Google شما تأثیر میگذارد؟
با توجه به یک آزمایش جوی هاوکینز. علیرغم دستورالعملهای Google برای مشاغل خانگی، حذف آدرس باعث افت قابل توجهی در رتبهبندی شد که پس از بازگرداندن آدرس بهبود یافت و نشان میدهد که اگر میخواهد کاربران از قو،ن خود پیروی کنند، باید به این مشکل رسیدگی کند.
مرورها و ع،ها از نمایههای ،بوکار، منابع تجربه مولد جستجوی Google
گوگل آزمایش تجربه مولد جستجوی خود را ارتقا داده است تا شامل نظرات و ع،هایی از نمایههای ،بوکار Google باشد و توانایی خود را برای کمک به کاربران در برنامهریزی سفرها، انتخاب رستورانها و موارد دیگر با ارائه یک ع، فوری از اطلاعات مفید مبتنی بر هوش مصنوعی افزایش دهد.
توسط بری شوارتز.
ظاهر مرموز جستجوهای “برنامه راهنمای محلی” در کنسول جستجوی گوگل
کنسول جستجوی گوگل یک ناهنجاری غیرقابل توضیح را نشان می دهد که در آن وب سایت های غیر مرتبط با “برنامه راهنمای محلی” گوگل به طور غیرقابل توضیحی رتبه بندی و ترافیک برای این پرس و جو دریافت می کنند، وضعیتی که بیشتر در جستجوی دسکتاپ مشاهده می شود و بسیاری از جامعه SEO را متحیر کرده است.
گزارش شده توسط بری شوارتز.
مصاحبه های اخیر سئو
آ،ین مصاحبه من با بری شوارتز، آدریانا ووجادین، دیوید اشنایدر و د،ل کی چونگ است. آنها را بررسی کنید!
با این جلسه کوچینگ با آدریجانا وجادین، اعتماد به نفس سئوی خود را تا حد زیادی افزایش دهید
اگر می خواهید بد،د چگونه اعتماد به نفس بیشتری در سئو ،ب کنید، این را تماشا کنید.
درسهایی از یک عشایر میلیون دلاری: مصاحبه با دیوید اشنایدر
اگر می خواهید داست، الهام بخش و موفق از سئوی دیگری را بشنوید، این ،مت را تماشا کنید.
Semantic SEO & Schema W/ Daniel K Cheung، مدیر SEO در Adobe
اگر باور ندارید که طرحواره و سئوی م،ایی را می توان ساده کرد، این را تماشا کنید.
بالا نکات سئو
و در اینجا نکات سئو گوگل برای شما آورده شده است.
شماره 1: گوگل 103 نکته اولیه پاسخ وضعیت سرور HTTP را نادیده می گیرد
گری ایلیز از گوگل تصریح کرد که Googlebot پاسخ وضعیت سرور HTTP 103 Early Hints را نادیده می گیرد و در عوض منتظر پاسخ بعدی سرور می ماند و به مرورگر اجازه می دهد منابع را از قبل بارگذاری کند حتی زم، که سرور پاسخ نهایی را آماده می کند.
گزارش شده توسط بری شوارتز.
شماره 2: Google تشخیص اشکال گزارش نمایه سازی دسکتاپ کنسول جستجو را به ،وان اولویت پایین برای رفع رفع می کند
جان مو، از گوگل اشاره کرد که رفع اشکال کنسول جستجو، که به اشتباه برخی از سایتها را حتی پس از رفتن به نمایهسازی موبایل هنوز در نمایهسازی دسکتاپ گزارش میدهد، یک اولویت نیست، زیرا این فقط یک مشکل گزارش است و مدیران وبسایتها میتوانند آمار ،یدن خود را به طور مستقل تأیید کنند.
گزارش شده توسط بری شوارتز.
شماره 3: گوگل نظریه “نفخ شاخص” را رد می کند
گوگل در آ،ین پاد،ت Search Off The Record، نظریه «Index Bloat» را رد می کند. به جای نگر، در مورد نمایه سازی بیش از حد، روی ارائه صفحات مفید برای نمایه سازی تمرکز کنید. شناسایی و مدیریت صفحات ایند، شده بخشی از مدیریت منظم وب سایت است، نه نشانه ای از مشکل “نفخ شدن شاخص”
گزارش شده توسط Matt Southern.
ویدیوهایی برای تماشای این هفته
و در اینجا ویدیوهایی هستند که نمی خواهید این هفته را از دست بدهید.
تسلط بر 3 کلیک + سیگنالهای تعامل برای رتبهبندی/ترافیک بالاتر [MozCon 2021] – کوروش شپرد
اگرچه این ویدیو مربوط به سال 2021 است، اما همچنان حاوی نکات ارزشمند و فوق العاده کاربردی است. من آن را دوست داشتم!
تبدیل شدن به یک فریلنسر SEO – پنل دانش ،مت 36
برای تبدیل شدن به یک فریلنسر سئو چه چیزی لازم است؟ و چگونه می توان یک عملیات سئو فریلنسری موفق را اجرا کرد؟ با جنی جونز، ناتالی آرنی، نیک لیروی و لوکاس ز،نی.
بهروزرس، رتبهبندی Google، فیلتر دیدگاهها، نمایههای تجاری SGE، Bard With Lens، Bing Chat Visual
مقالات و منابع دیگر برای خواندن
و باید مدتی را برای خواندن این مقالات از سایر سئوکاران اختصاص دهید. آنها درخشان هستند.
سئوی محلی در سال 2023: 5 روش ساده برای تسلط بر جستجوی محلی
برای جستجوی محلی جدید هستید؟ فکر می کنید از کجا شروع کنید؟ در اینجا پنج تاکتیک وجود دارد که به شما در راه اندازی کمپین سئوی محلی کمک می کند.
توسط شری بونلی.
چگونه سئوکار شویم
در اینجا آ،ین راهنمای من است که در آن در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک SEO بر اساس تجربه خود (گام به گام) بحث می کنم. فیلم مربوطه به زودی منتشر خواهد شد.
چگونه بررسی کنیم که سئو کار می کند یا خیر
من از شما دعوت می کنم تا آ،ین مورد من را بررسی کنید مقاله 4500+ کلمه ای که در آن من نحوه بررسی اینکه آیا نتایج SEO شما کار می کند یا خیر به اشتراک می گذارم. من تجربه عملی خود را بدون هیچ گونه کرکی به اشتراک می گذارم.
چک لیست مهاجرت وب سایت
چگونه «مغز دوم» سئوی خود را بسازید (و چرا به آن نیاز دارید)
مفهوم ساختن “مغز دوم” می تواند به سئوکاران کمک کند تا اسناد مهم و آموخته های کلیدی بین وب سایت ها را بهتر ذخیره و بازیابی کنند.
توسط تون لیمیوفوات.
چگونه نام تجاری خود را برای ویژگی های آینده هوش مصنوعی در جستجو آماده کنید
اینها هستند اسلایدهای لیلی ری از کنفرانس SEOnt،ach 2023 در مورسیا، اسپ،ا، جایی که او برخی از یافتهها و آزمایشهای جدید خود را به اشتراک گذاشت.
آیا مشاغل منطقه خدماتی باید آدرس خود را برای SEO محلی نشان دهند یا پنهان کنند؟
اینکه یک ،بوکار منطقه خدماتی نش، خود را در نمایه ،بوکار Google خود نشان دهد یا پنهان کند، تأثیر مستقیمی بر رتبهبندی آنها ندارد. با این حال، اگر یک ،ب و کار آدرس خود را پنهان کند و آدرس راستیآزمایی اصلی با آدرس فعلی متفاوت باشد، شعاع رتبهبندی Google به آدرس اصلی برمیگردد، که ممکن است به اشتباه به،وان کاهش رتبهبندی ظاهر شود.
توسط دارن شاو.
راهنمای کامل اصول EEAT گوگل
نگاهی عمیق به دیدگاه گوگل در مورد اینکه ما یک وب سایت با کیفیت هستیم. این مقاله در مورد مفهوم EEAT، از کجا آمده است، دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجوی گوگل، YMYL و موارد دیگر صحبت می کند.
توسط بروس کلی.
ویترینی برای روبات ها
«مسابقه تسلیحاتی سئو گوگل و وب را غرق در متن های ، کرده است و مشتریان و ،ب و کارها در یافتن یکدیگر ناامید هستند.»
توسط میا ساتو.
هوش مصنوعی مولد برای تجارت الکترونیک: هر آنچه سئوکاران باید بدانند
بیاموزید که چگونه می تو،د هوش مصنوعی مولد برای تجارت الکترونیک را در استراتژی SEO خود پیاده سازی کنید و از امروز شروع به بهره گیری از مزایای ،ب و کار خود کنید.
توسط امیلیا جورجفسکا.
سوالات مهم شما درباره Google Analytics 4 (GA4)
Google Analytics 4 (GA4) به طور رسمی در 1 ژوئیه 2023 راه اندازی می شود. اگر اینجا هستید، احتمالاً به این دلیل است که کاملاً برای آن آماده نیستید. نترس، دوست! ما به شما سرعت می دهیم.
توسط آماندا ناتیویداد.
نحوه پیدا ، و رفع عیب خواری کلمات کلیدی برای وب سایت تجارت الکترونیکی خود
برای کمک به شما برای به دست آوردن بیشترین بازده (و دید ارگ،ک) از تلاشهای سئوی خود، بیایید نگاهی بیندازیم که آدمخواری کلمه کلیدی چیست، چگونه میتواند بر سایتهای تجارت الکترونیک تأثیر بگذارد، و چگونه میتو،د آن را برای ترافیک و تبدیلهای بالقوه بیشتر حل کنید.
توسط جاشوا جورج.
از شما برای خواندن خبرنامه من متش،! امیدوارم اطلاعات برای شما مفید بوده باشد. اگر از این موضوع لذت بردید، حتماً هفته آینده نسخه بعدی را بررسی کنید.
من می توانم در زمینه سئو به شما کمک کنم.
منبع: https://seosly.com/blog/seo-newsletter-83/